Wednesday 30 March 2011

En. assingment

Assalamualaikum
PENATTTTTTTNYAAAAAAAAAAAAAA!
Bulan ni bulan yang amat memenatkan untuk unit tugasan (unit aku la tu), kitorang kene key in tugasan semua pelajar bachelor yang menimbun2,lepas key in susun, then key out pulak..pastu serah kepada pensyarah, errrrrkkkk, dah la tak ckup staff kat unit ni, yang ada aku n kak eza je la yang kne buat.. Sooo kitorg decide mintak tolong kat unit lain untuk membantu kami.. Terima kasih to kaklinda, abg epul, abg pejai, rosdi, arai, black n tak lupe juge kepada ex-officemate kak funna kerana banyak membantu unit kami. i luv youu alll. Kitorg tepaksa buat overtime sampai jam 11 malam untuk mengurangkan tugasan yang setiap hari akan sampai berkotak2.. Sangat penat sbb hari2 kne balik malam, tido pon tak cukup, pegi keje pagi lesu je ... kak linda sampai demam la..padahal tarikh tutup untuk hantar assingment telah ditutup. ramai student tegar nak jugak hantar assingment, ermmmm, nama je amik bachelor tapi tak paham bahasa.. Alahai student ku sayang.. kat sini wa nak share gamba assingment yang betabur2 di dalam kawasan office aku...



Menunggu giliran untuk di key in, sabar ye assingment2 semua :)


Nak dihantar ke pensyarah, siap packing rajinye kami :)

selambak atas meja, roboh meja aku .

Signboard untuk memudahkan aktiviti penyusunan assingment~


susun by kod subjek, jangan salah~



bawah meja pon ada, kesian kepada en.assingment ni~

P/s: Kepada bebudak ofis aku kalu masuk kat unit TUGASAN nampak assingment betabur jangan pijak tau, nanti tingal kesan tapak kaki, pueh pulak aku nak menjawab ngan pensyarah, "kenapa dekat assingment student saya ada tapak kaki???"

Terima kasih

No comments:

Post a Comment