Thursday 14 June 2012

Officemate Tersayang !

Assalamualaikum & Salam satu malaysia. Hye guys ini  adalah post terbaru aku. Lame gile tak update blog, busy manjang almaklumla kerja bertambah tambah. Fuhhhhh ~  so today aku nak cite pasal officemate tersayang aku. Alhamdullilah nak dekat 2 tahun aku kerja kat sini, sangat seronok dengan adanya officemate yang sangat cool. Dahulunya aku diletakkan di Unit pendaftaran & Hal Ehwal Kursus bersama kak eza comeyyy & kak kinah. Dah syok syok n rapat rapat ngan kakeza, dah selesa bekerja dengan dia tibe tibe kene tukar unit lagi dafuq betul lah.  Kak eza & kak kinah dipindahkan ke office lain tinggal ler aku sorang di office lame dengan takde bosnye, dah macam anak kene buang je aku ni. Sebulan due jugak la aku ni takde boss, boss tiri ada la. HAHAHA. Akhirnya aku dikurniakan boss baru n geng staff yang baru kak baiti & kak ina. tapi aku tak rapat sangat dengan kak ina, sebab dia dah kahwin (geng ibu ibu anak lebih 1), aku bujang still ulang alik ke office kakeza untuk menghuruharakan office die. HEHEHE. Sebulan dua kemudian CEO ku yang baik hati telah memberi hadiah kepada kami iaitu staff baru yeayyy kurang sikit kerja kami. Kak Elsa, nama nak top je. HAHAHA. orangnye baik, manis, cakap lepass, takde cover cover punye la Made in Sabah bah. Sejakk kak Elsa masuk aku rapat dengan die je la (tapi die ni geng ibu ibu jugak), dah tak bole nak merayau sangat ke tempat kak eza sbb boss bising aku asik hilang jewww. Jumpee kakeza time lunch je (Aku sayang KakEza & Kak linda, Kak Funna, Kak Ezan smpai skang, mereka adalah myfirst officemate) . Dunia ni kecik je ex student ikm yang aku rapat dulu boleh plak jadi staff sambilan kat Unit exammm. HAHAHA. Haaaaa dulu senior sangat kan kat IKM skang turn aku plak senior kan kau kat office ni. Geng lunch aku yang hari hari akan kelua bersama ialah Kakeza, Kaklinda, Kak Funna (Dah tukar kerja lain ), Black Ex IKM, Rody (skang dah benti, kerja tempat lain), Kak ezan, Abg Epul. Tapi skang staff kat office ni makin kurang rombak lagi, Bosan aku rombak rombak ni, Kak ina kene tukar ke unit Exammm, Kak Elsa stayy ngan aku (Yeaayyyy), boss pun stay , pastu dapat geng baru ganti tempat kak ina, Adelia (Sebaya gua derr) die sangat comelll, gatal, gelak kelaka & sporting. Kami bertiga rapat jugak la skang . Akibat semua ladies dalam Unit aku ni kami bertiga memang suke buat gossip. HAHAHA. sampai la sekarang kami tetap teguh bersama dalam satu unit, cume Kak Elsa tu je die tak dapat sambung kontrak (Boring doh kalauuuu die takde, dia lah batu api antara aku & adelia). Ya allah kau lembutkanlah hati MD untuk serappkan Kak Elsaaa. Aminnn. Semoga persahabatan kami semua kekal sampai bile bile. Mintak mintak lah lepas ni takde nak rombak rombak lagi. Tak sanggup nak rasa kehilangan lagi. Mehhhhh nak share gambar OFFICEMATE TERSAYANG ! sayang semua <3
.
.
.

                                                  
  Inilah Adelia Fitri <3

 Kak Elsa Sayang & Kak Faraaa Comeyyy <3

Irfan, KakWati, KakEza, KakZ, KakLinda <3

 Lunch hour <3

 Inilah KakEza kesayangan hamba <3

Best Officemate :)

Terima Kasih.








No comments:

Post a Comment